آفاقآفاق، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زیباترین هدیه خداوند آفاق نازنینم

تولد بابا حسین

1393/8/5 14:05
نویسنده : مامان جون
592 بازدید
اشتراک گذاری

3 ابان تولد بابا حسین جونت بود و منو تو دوتایی یه سوپرایز برا بابا جونت داشتیم

تو خیلی دختر خوبی بودی و کلی تو تزئئن خونه کمکم کردیزبان

هر جارو من جمع جور میکردم تو خونه سازیات و همونجا پخش و لا میکردیخنده

هزار پاتو از ی طرف جمع میکردم وتوپای ابریتو از زیر مبلا عروسکاتو از زیر میز و حسابلی تو تزئین خونه سنگ تموم گذاشتی حیف که انقدر کار داشتم که وقت نکردم از شیطنتات عکس بگیرمخندهبوس

از صبح بیدار شدم تا شب که بابا جونت از سرکار اومد رو پا بودمبدبو و کلی خسته شدم

انار دون کردکم -لبو پختم -میوه ها رو چیدم -ژله درست کردم -شامم و اماده کردم و  همین طور شیرینی مسقطی  و کیک و البته سخت تر از همه جمع و جور کردن خونه

وای با تو چقدر کارا دیر پیش میرفت زبانزبانزبان

خلاصه شب بابا جون با ی نون سنگک وارد خونه شد و یهوووو

 تولدت مبارک

کلی ذوق کرد و بغلت کرد و بوسیدت و همین طور...

خوب اونشب خوش گذشت بهمون ب تو مخصوصا که هر چی دوست داشتی خوردی و مامان بهت هیچی نگفتم

بعد جشن 3 نفره و عکس و خوشحالی رفتیم خونه مامان بزرگ مه پاره ت و بقیه کیک و بردیم اونجا تا اونام تو خوشحالی ما 3 تا سهیم بشن

اینم عکسای دخمل و پدر

 

عزیز دلم تولدت مبارک محبتمحبتمحبت

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

ماماטּ ســـآرا
5 آبان 93 17:30
ای جان پدر و دخترو نگاه کن ماشالا مبارکه
مامان جون
پاسخ
ممنون گلم
مامان مبینا
8 آبان 93 14:34
تولدت همسری مبارررررک
مامان جون
پاسخ
خیلی مرسی