آفاقآفاق، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

زیباترین هدیه خداوند آفاق نازنینم

38 هفته و 2 روز

1393/4/1 0:19
نویسنده : مامان جون
115 بازدید
اشتراک گذاری

خدای بزرگ سلام

امروز 38 هفته و 2 روزه که افاق تو دلمه و تو نگه دارش بودی  و همیشه ازت سپاسگذارم

این روزا خیلی برام سخت میگذره اما دلم نمیاد که یروز افاق زودتر از موعود دنیا بیاد .میخوام تا هفته 40 دقیق تو دلم بمونه و همینطور حرکاتشو تو دلم حس کنم و افاق بیشتر تو دلم بمونه.

دیروز که دکترم گفت زودتر زایمانت میکنم . گفتم نـــــــــه گفت خوب اگه بچه نچرخه مجبوری سز شی

گفتم خدا کمک میکنه . خدا جون کمکم کن لطفا

دوست دارم دخترم رو من تنها بیشتر لمس کنم و حس کنم . میدونم وقتی انشا الله به سلامتی دنیا بیاد افاق برای همه میشه.

برای بابا حسینش و بابا بزرگا و مامان بزرگاش میشه . برا دایی ا و عموهاش میشه برا خاله ها و عمه اش میشه.

اما حالا که تو دل منه فقط و فقط مال منه .

نمیدونم این چه حسیه که دارم اما هر چی هست فقط از رو دوست داشتن بچه مه .شایدم کمی حسودم که میخوام فقط و فقط مال خودم باشه .اما میدونم دلم برا لگداش تنگ میشه.

خداجون دخترمو تا هفته 40 تو دلم حفظ کن و همیشه مراقبش باش .

خدایا راستی تازگیا فکرو خیالای بدی میاد سراغم .از همه جا یه دفعه سر در میارم فکرای منفیو ازم دور کن و مراقبمون باش.ماچ

 

آمین

پسندها (3)

نظرات (0)