آفاقآفاق، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

زیباترین هدیه خداوند آفاق نازنینم

5 ماهگی آفاق خانمی

1393/5/17 17:24
نویسنده : مامان جون
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

دخترخوشگلم شکر خدا خوبی و و مامان از این ماه بهت غذا میدم . دکتر نگفته خودم سرخود میدم میخوام کم کم به غذا ها و خوراکی ها

برات لعاب برنج درست میکنم و سرلاک و فرنی

لعاب برنج رو از همه بیشتر دوست داری با اشتها نمیخوری اما میدونم کم کم اشتها میایی و از دست پخت مامان جون کم کم خوشت میاد راضی

نمیدونم تا 6 ماهگی یعنی میشه 1 کیلو وزن اضافه کنیمتفکر

اگه این اتفاق بیوفته چقدر خوشحال میشم و به قول معروف با دمم گردو میشکنم خندونک

و اینکه 13 مرداد تولدت امیرعباس  جون بود رفتیم انجا بهت خوش گذشت اما اخرش دیگه کلافه از همه یه عالمه جیغ و داد کشیدی و گفتی بریم خونمون.عصبانی

من بیشتر از قبل خسته میشم و البته بیشتر از قبل برات ذوق میکنم و قربون صدقه ات میرم

تو خیلی خیلی خیلی جیگرشدی محبتبوسبوسبوس

و دختر خوشگلم بابایی رفت تو 5 ماه و 21 روزگیت  برات سرلاک برنج و شیر گرفت اونو خیلی دوست داریو حسابی میخوری امیدوار شدم به اینکه دخملیم توپولی شه خندونکمحبت

ایشالله همیشه سلامت باشی و دیگه حتی یه لحظه هم مریضیتو نبینم

دوست دارم زیادمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (1)

اسما
25 مرداد 93 16:11
ایشالا یه دخمل تپلی بشی..
مامان جون
پاسخ
ایشالله خاله اسما جون