آفاقآفاق، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زیباترین هدیه خداوند آفاق نازنینم

و دخترم چچل شده

1393/6/9 4:15
نویسنده : مامان جون
429 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بدون مقدمه مینویسم

93/6/8

گذاشتمت تو روروئک از آهنگ روروئکت ترسیدی  شروع کردی به گریهniniweblog.com.باطریاشو دراوردم اروم گرفتی و به بازی ادامه دادی . البته بگم چون ترسیده بودی دیگه نمیخواستی روروئکتو ببینی باز میترسیدی کمی باهات بازی کردم تا اروم اروم نشوندمت زیبا

اینم دخمل نازم که برای اولین بار روروئک نشین شد

و دوم اینکه تو این روز یه اتفاق مهم افتاد اینکه

من امروز موهای قشنگ تو رو با ریش تراش بابا کوتاه کردم یعنی از ته زدم چچل خانم شدی خندونک

حالا صدات میکنم آریاخندونکخندونکبوسخندونکخندونک

اینم یه عکس یادگاری از قبل کچلی دخملی طلا

و اینم عکس پسر طلا خندونکخندونکخندونک

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان رهام
10 شهریور 93 19:17
آخییی چه ملوسکی شده جوجو.ازطرف من ببوسش
مامان اعظم
31 شهریور 93 8:43
چه با مو چه بی مو باز هم نفس خاله ای قربونت برم
مامان جون
پاسخ
لطف داری خاله اعظم
خاله سمیرا
29 مهر 93 11:57
اخخخخخخخخخخخ چچل خاله مامانیت خیلی دل و جرات داره ها خودش موهاتو تراشیده.بهتر عزیزم این دفعه خوشملتر در میاد