آفاقآفاق، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

زیباترین هدیه خداوند آفاق نازنینم

در 4 ماهگی چه گذشت

1393/4/24 16:09
نویسنده : مامان جون
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی قربون تو و اون همه خوشگلی که همشو از بابات ارث بردی برممحبت عزیز دلم شیطنتات انقدر زیاد شده که گاهی میخوام  گازت بگیرم و بکنمت و بخورمت زبان

از ذوقخندونک

بعضی وقتا وقتی برات بلند بلند ذوق میکنم و جیغ مینم و فدات میشم بابات چشماش دومتر باز میشه و تو دلش میگه خول شد زنم از دست رفت البته مگه جرئت داره به زبون بیاره خنده

خودتم گاهی میترسیو و حتما ته دلت میگی : ای بابا گیر کی افتادیم خنده

وای افاق نازنیم روز به روز خوشگلترو عسل تر داری میشی من نمیدونم دیگه چطوری ازت تعریف کنم فقط میدونم عاشقانه دوستت دارم و اینم بگم

تمام رفتارو حرکاتت شبیه باباته

هم قیافه خوشگلت مثل بابا جونته هم اون لبخندات و اخمات و اون جزابیت همیشگیت و همه و همه و همه چیت محبتبوس

من که مثل دیوونه ها دوست دارم تو چی ؟

و از پدر جونت بگم که همه چیش شدی تو  تو  تو

و من کجام ؟؟؟؟؟   نمیدونم  سکوتمتفکر

حتما یا تو آشپزخانه مشغول پخت و پزم

یا  مشغول شستوشو ام

یا در حال اتو کشیدنم

یا جارو کردن و

یا خوابم  حتما خواب آلود

اینطور بگم زود از سرکار میاد تو رو میببینه و بس

من سلامش میدم به تو نگاه میکنه و میگه

به بابالی سلام شکلک های شباهنگShabahang

من جواب سلامم چی شد تو زیبایی تو محو شد و رفت شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

و بعد از 5 دقیقه بازی با تو تازه یادش میاد منم حضور گرم دارم گیج

دوست دارم دخملم بوسبوسبوسفعلا بایبای بای

 

پسندها (5)

نظرات (2)

نیلوفر
24 تیر 93 16:15
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مهــدیه
9 مرداد 93 18:07
نی نی خودتون رو تو وب من پیدا کنید